Ledenvergadering en nieuwe shirts!

Written by Daan

On 10 september 2019

Aanstaande vrijdag vindt de algemene ledenvergadering plaats. Er staat weer van alles op de agenda, zoals onder andere: verantwoording over het afgelopen seizoen, een voorstel om te contributie dit seizoen niet te verhogen, nieuwe wedstrijdstrijdshirt voor alle leden, nieuwe bestuursstructuur, verkiezing van nieuwe bestuursleden etc.

De leden en ouders van jeugdleden zijn van harte welkom. Aanvang 19:30 uur in de kantine van de Wielepet.

De uitnodiging voor de ledenvergadering is op 1 september verstuurd. Niet ontvangen? Stuur een berichtje naar secretaris@vvmonza.nl . Dan sturen we stukken na.

Na afloop is er gelegenheid om onderlinge wedstrijdjes te spelen. Wij hopen dat veel teams aanwezig zijn.

You May Also Like…

Blacklight Toernooi

Beste leden en buitenstaande enthousiastelingen, Aan het begin van een nieuw jaar hebben we allemaal goede voornemens, een van die goede voornemens van ons is het blacklight toernooi! We nodigen jullie bij deze dan ook uit om deel te nemen aan dit toernooi. Schrijf je...

Week van de scheidsrechter