Ledenvergadering en nieuwe shirts!

Geplaatst door Daan

Op 10 september 2019

Aanstaande vrijdag vindt de algemene ledenvergadering plaats. Er staat weer van alles op de agenda, zoals onder andere: verantwoording over het afgelopen seizoen, een voorstel om te contributie dit seizoen niet te verhogen, nieuwe wedstrijdstrijdshirt voor alle leden, nieuwe bestuursstructuur, verkiezing van nieuwe bestuursleden etc.

De leden en ouders van jeugdleden zijn van harte welkom. Aanvang 19:30 uur in de kantine van de Wielepet.

De uitnodiging voor de ledenvergadering is op 1 september verstuurd. Niet ontvangen? Stuur een berichtje naar secretaris@vvmonza.nl . Dan sturen we stukken na.

Na afloop is er gelegenheid om onderlinge wedstrijdjes te spelen. Wij hopen dat veel teams aanwezig zijn.

Ook leuk om te lezen..

HULP GEZOCHT: Sportclinic

Hoi, allereerst de allerbeste en sportieve wensen voor dit nieuwe jaar🎊! Vanuit het bestuur van Monza heb ik een vraag aan je: sta je open een goed sportief voornemen? En zou je misschien op donderdag 23 januari of donderdag 30 januari een bijdrage willen leveren om...

Instroomgroep

Lijkt het jou leuk om te volleyballen en wil jij het graag een keer proberen. Elke woensdag van 21:15 tot 22:45 is er in de Wielepet de mogelijkheid om te trainen. Voor meer info, neem contact op met Marc Ruijs! Of stuur ons een berichtje (:

Contributie voor 1 december!

Het is nog tot 1 december 2019 mogelijk om gebruik te maken van de € 15,00 korting. Wil je gebruik maken van een betaalverzoek, laat dit dan weten door het betreffende telefoonnummer te mailen.