Enthousiast van onze vereniging?

Meld u aan als sponsor van deze Westlandse volleybalvereniging! U sponsoord al een bal vanaf 50 euro per stuk! Vanaf 10 gesponsorde ballen worden de ballen bedrukt met uw logo!

Van particulier, eenmansbedrijf, grote onderneming tot aan multinational, iedereen is welkom om de gezelligste vereniging van het Westland te steunen. Er is een ruime keuze aan mogelijkheden. Uiteraard zijn wij ook bereid in te gaan om alle mogelijkheden te bespreken en u sponsoring op maat aan te bieden. Sponsoring levert altijd een vermelding op social media en onze website op. Grotere sponsors, bijvoorbeeld bord- en shirtsponsors, krijgen meer aandacht zoals een vaste plek op onze website en een stukje in het Blablaadje van Monza.