Mini’s

Trainer/coach: Tessa

Training: Woensdag 17:00 – 18:15 uur (De Wielepet, Monster)

Competitie schema

De Bruyn Kopsstraat 1
2288 EC Rijswijk

Informatie

Welkom bij de informatiepagina over de volleybalmogelijkheden voor de jongsten.

Cool Moves Volleybal
Onze mini’s spelen volleybal volgens de regels die door de Nevobo zijn opgesteld. De Nevobo noemt dit systeem het “Cool Moves Volleybal” (CMV). Dit systeem is verdeeld in zes niveaus en maakt het mogelijk dat ieder kind van 6 t/m 12 jaar volleybal kan spelen. Kinderen spelen op eigen niveau. De allerjongsten starten met spelletjes, overgooien en vangen, en dit wordt langzaam uitgebouwd naar het echte volleybal voor de oudste mini’s.

Vrijblijvend komen kijken of meetrainen
Het is geen probleem om vrijblijvend een aantal keer mee te trainen om te kijken of het wat is. Gewoon even melden bij de trainer(s) en dan kan je zoon of dochter meedoen. Na 4 keer meetrainen zal de trainer vragen of hij/zij zich wil inschrijven en een inschrijfformulier meegeven.

Wedstrijden
De oudste mini’s (niveau 6) spelen wedstrijden binnen een competitie.

De jongere mini’s spelen hun wedstrijden in toernooiverband. Er is gemiddeld één keer per maand een minitoernooi.
Kijk op www.cmvhaaglanden.nl voor de CMV-spelregels, de jaarplanning van de toernooien, de poule-indeling en uitslagen van de toernooidagen. De data voor de geplande toernooien staan tevens hiernaast vermeld.

Informatie

De mini-afdeling heeft een informatieboekje gemaakt voor de ouders/verzorgers van de mini-leden en overige belangstellenden. Klik hier om het te openen. Heeft u een vraag of behoefte aan nadere informatie, neem dan gerust contact op met onze jeugdcoördinator Annemarie vd Heide via jeugd@vvmonza.nl. Op www.cmvhaaglanden.nl is informatie te vinden over de toernooien en de spelregels.