Beach info

Ook dit jaar gaan we weer de Westlandse zon opzoeken. Vanaf 8 mei staan we elke woensdagavond vanaf 19:30 uur weer in Ter Heijde!

Algemene informatie

Ook dit jaar gaan we weer de Westlandse zon opzoeken. De trainingen zullen beginnen van op onze vaste woensdagavond vanaf 19:30. Zoals ieder jaar vinden de trainingen plaats gelijk rechts van de strandopgang “Karel Doormansweg/trappen” in Ter Heijde. Uiteraard bestaat de mogelijkheid – zodra het weer het toelaat – hier extra avonden en dagen aan toe te voegen. Om de communicatie soepel te laten lopen, hebben we de afgelopen jaren goede ervaring met een WhatsApp groep. Graag zien we jullie vanaf woensdag 8 mei weer op het strand.

De afgelopen jaren zijn er vooral veel vaste beachers met veel ervaring, dus was de behoefte aan een partijtje groter dan een training op basis van inzicht en beachtechnieken. Afhankelijk van de opkomst en wensen van de groep, kunnen we daar uiteraard verandering in brengen.

€20,-

contributie

We vragen dit beachseizoen €20 aan eigen bijdrage.

Eenmalig

aanmelden vereist

In de periode tot ongeveer half augustus zal er wekelijks gevolleybald worden op het strand. Via de aanmeldknop vragen we je éénmalig aan te melden, waarna je in een Whatsappgroep wordt toegevoegd voor verdere communicatie.

Iedereen

vanaf 15 jaar is welkom

Leden én niet-leden van Monza, met én zonder ervaring!

Vragen? Neem contact op!

Beachvelden

Ook beachvolleyballen?

We zien je op het strand!

Monza Beachcommissie